NIEUWS

05-10-2021

52ste editie IBC is gratis toegankelijk

Met de gigantische opschudding veroorzaakt door recente gebeurtenissen, vertelt het programma van IBC 2021 het verhaal van een enorme bedrijfstransformatie. Veranderingen die vóór de pandemie in het verschiet lagen, werden versneld en op lichtsnelheid doorgevoerd met de nadruk op flexibiliteit, wendbaarheid en efficiëntie.

Dit jaar zal het programma zich richten op vijf hoofdthema's:

  • Production & Post Production
  • Content Supply Chain
  • OTT
  • Direct to Consumer (Content Everywhere)
  • Live & Remote Production en Innovation

 

Registreren kan hier.

Sprekers van wereldklasse van gerenommeerde studio's, omroepen en mediaserviceproviders zullen lezingen houden die opkomende trends in de sector en bedrijfsstrategieën onder de aandacht brengen.

"We hebben altijd een niet aflatende inzet gehad om het delen van kennis binnen de industrie aan te moedigen, wat nu belangrijker is dan ooit tevoren en weerspiegeld in onze beslissing om alle sessies gratis bij te wonen." aldus IBC-CEO Michael Crimp.

IBC Digital is een hybride platform dat parallel loopt met het live-evenement, zodat bezoekers kunnen deelnemen aan de show en kunnen genieten van alle inzichten, innovatie en interactie. IBC Digital stelt deelnemers in staat om hun eigen unieke IBC-ervaring te creëren door inhoud te bekijken, online vergaderingen met exposanten en andere aanwezigen te plannen, exposantenprofielen te bekijken en collega's uit te nodigen voor live-vergaderingen.

Bovendien biedt de krachtige AI-technologie van IBC Digital gepersonaliseerde aanbevelingen voor sessies, exposanten en producten, waardoor elke deelnemer een geïndividualiseerde IBC-ervaring krijgt. IBC Digital is beschikbaar vanaf de lanceringsdatum op 21 oktober tot eind maart 2022.

LID WORDEN